"האדם היחיד שנועדתם להיות הוא האדם שאתם מחליטים להיות"

הפילוסוף ראלף וולדו אמרסון

מבדקי מגמות האומנות

המגמה למוזיקה

מגמת המוזיקה השש שנתית, מהוותיקות ארץ, בוגריה מובילים בתחומי המוזיקה, האמנות, המדע, הטכנולוגיה והרפואה. במסגרת מסלול הלימודים במגמה התלמידים רוכשים כלים משמעותיים וחוויות בלתי נשכחות המלוות אותם בהמשך דרכם. לימודי המוזיקה מאתגרים, מרתקים מפתחים יכולות שיפוט ובחירה, מעודדי יזמות וחשיבה יצירתית. 

חטיבת ביניים

מבדקי ההתאמה מיועדים לתלמידי כיתות ו', לקראת שנת הלימודים תשפ"ב.

מבדקי ההתאמה יתקיימו בהתאם להנחיות משרד החינוך ומשרד הבריאות במתכונת מקוונת או במרחבי בית הספר, על כך תבוא הודעה בנפרד. אנא עקבו אחרינו ברשתות החברתיות.

על מועד הבחינה תפורסם הודעה בהמשך בהתאם להנחיות משרדי הבריאות והחינוך. אנא עקבו אחרינו ברשתות החברתיות.

שלב א'

– ביצוע (נגינה או שירה) של שתי יצירות בעלות אופי מנוגד וסגנון שונה, מתוך הרפרטואר השוטף של התלמיד/ה. 
– מבחן מלודי – חזרה בשירה או בנגינה על מנגינה קצרה. 
– מבחן הרמוני – פירוק מרווח/אקורד נתון בשירה. 
– מבחן קצבי – חיקוי של תבניות מקצב. 

בעקבות הנחיות משרדי החינוך והביראות מבנה הבחינה השתנה והוא יהיה באופן מקוון. פרטים נוספים ישלחו לאחר מילוי טופס יצירת קשר עם חטיבת הביניים.

שלב ב' – ראיון אישי 

שלב ג' – כתיבת חיבור. 

על התלמיד/ה להביא למבדק את כלי הנגינה האישי שלו. כלים כגון פסנתר, צ'מבלו, נבל וכלי הקשה(מערכת תופים, קסילופון, טימפני) יעמדו לרשות הנבחנים בבית ספר – נגני כלי ההקשה והתופים מחויבים להביא עימם מקלות אישיים למבדק. 

תלמידים הנבחנים בכלים מלודיים (כלי מיתר, כלי נשיפה) ותלמידים הנבחנים בשירה מתבקשים להגיע עם מלווה בפסנתר. 

אנו מאחלים לכולם בהצלחה.

חטיבה עליונה

מבדקי ההתאמה לתלמידי כיתות ט', לקראת שנת הלימודים תשפ"ב.

מבדקי ההתאמה יתקיימו בהתאם להנחיות משרד החינוך ומשרד הבריאות במתכונת מקוונת או במרחבי בית הספר, על כך תבוא הודעה בנפרד. אנא עקבו אחרינו ברשתות החברתיות.

על מועד הבחינה תפורסם הודעה בהמשך בהתאם להנחיות משרדי הבריאות והחינוך. אנא עקבו אחרינו ברשתות החברתיות.

תיק העבודות יישלח לכתובת: [email protected] (יש לרשום בכותרת המייל את שם המגמה ושם מלא של התלמיד)

הבחינה המקצועית מורכבת מ2 שלבים.

הבחינה המקצועית תתקיים לאחר שליחת התעודות ומילוי הנחיות מזכירות בית הספר.

שלב 1 – מבדק בביצוע

שלב 2 – בדיקת יכולות שמיעה וקצב

שלב1 –

יש להעביר 2 סרטונים שבהם מבוצעות 2 יצירות בעלות אופי שונה.

הסרטונים צריכים להיות מצולמים ללא קיטועים/עריכה.

בסרטונים יש לראות את הנבחן בלבד והצילום צריך להיות סטטי ללא תנועה ולאפשר לראות את המבצע  בפריים מלא ( לא רק ידיים/ראש וכו).

הסרטון חייב להיות מצולם לא יותר משבוע לפני מועד ההגשה.

במידה ויש מלווה, יש להקפיד לראות את המלווה גם בפריים מלא.

שם הקובץ צריך להיות – שם הנבחן, כלי הנגינה, ת.ז. , שם הקטע המבוצע.

את הקבצים יש להעביר למייל  [email protected]

בתוך המייל יש לפרט:

  • שם ושם משפחה
  • מס ת.ז.
  • כלי הנגינה
  • מס שנות הלימוד
  • פרטי היצירות המבוצעות ( שמות היצירות / מלחינים )
  • שם המלווה ( במידה ויש )
  • מועד מדויק של צילום הסרטון
  • כתובת מייל לעדכון תוצאות שלב 1 ומועד שלב 2 .
  • מס טלפון ליצירת קשר :
  • שמות ההורים:
  • מס טלפון הורים :

המתאימים יזומנו למבדק אישי לשלב 2.

  • יש להקפיד על רישום כל הפרטים לעיל בצורה מדויקת.
  • אי רישום הפרטים או הקפדה על הדרישות לעיל יפסול את הבחינה.
  • לאחר שליחת המייל תקבלו אישור שהמבדק התקבל. במידה ולא יגיע אליכם אישור כזה יש ליצור קשר עם מזכירות בית הספר.

על התלמיד/ה להביא למבדק את כלי הנגינה האישי שלו. כלים כגון פסנתר, צ'מבלו, נבל וכלי הקשה (מערכת תופים, קסילופון, טימפני) יעמדו לרשות הנבחנים בבית הספר – נגני כלי ההקשה והתופים מחויבים להביא עימם מקלות אישיים למבדק. 

תלמידים הנבחנים בכלים מלודיים (כלי מיתר, כלי נשיפה) ותלמידים הנבחנים בשירה מתבקשים להגיע עם מלווה בפסנתר. 

במידה והבחינה נערכת באופן מקוון יש לדאוג שכלי הנגינה עליהם יבוצע המבדק יהיו תקינים ומכוונים כראוי.

אנו מאחלים לכולם בהצלחה

המגמה למחול

חטיבת המחול בתוך מבנה בית הספר השש שנתי "רעות לאומנויות", הינה מסגרת ממיינת. אליה נבחרים תלמידים בעלי פוטנציאל גבוה בתחום המחול ובעלי מוטיבציה גבוהה להשתלם בתחום. תלמידים שבחרו ללמוד ולהשקיע זמן ומאמץ ניכר במסגרת אינטנסיבית ועשירה של לימודים.

חטיבת ביניים

מבדקי ההתאמה מיועדים לתלמידי כיתות ו', לקראת שנת הלימודים תשפ"ב.

מבדקי ההתאמה יתקיימו בהתאם להנחיות משרד החינוך ומשרד הבריאות במתכונת מקוונת או במרחבי בית הספר, על כך תבוא הודעה בנפרד. אנא עקבו אחרינו ברשתות החברתיות.

על מועד הבחינה תפורסם הודעה בהמשך בהתאם להנחיות משרדי הבריאות והחינוך. אנא עקבו אחרינו ברשתות החברתיות.

 

עקב מגפת הקורונה יש להעביר לכתובת דוא"ל רכזת המגמה למחול ([email protected]), צילומים/ סרטון של התלמיד/ה, המבקש להתקבל ללימודים באופן מקוון.

תמונות וסרטונים לדוגמה

יש לציין על גבי כל תמונה וקובץ את שם התלמיד/ה ותעודת הזהות שלו.
צילום/סרטון בהתאם לדוגמאות והדרישות המצולמות: 

1. סרטון – קפיצות קטנות מעמידה ראשונה 
2. תמונה – עמידה בדמי פלייה בעמידה ראשונה 
3. תמונה – ישיבה בכף אל כף, זרועות אוחזות בהונות בכפיפת ובהטיית הגו 
4. תמונה – ישיבה שלמה, היי ריליס, ידיים משוכות אל הברכיים, מבט מן הצד ומבט אלכסוני 
5. תמונה – ישיבת פיסוק, מבט קדמי, מבט אלכסוני, עם נעלי בלט ובלי נעלי בלט 
6. תמונה – קלאסי, טונדו אחורה 
7. תמונה – קלאסי, ארבסק 
8. תמונה – ישיבת שפגט רגל ימין קדימה, רגל שמאל קדימה 
9. תמונה – קלאסי, הרמת רגל הצידה
10. סרטון – אטיוד מחול אישי – סולו באורך עד 01.00 דקה.

מענה על שאלון קבלה אישי למועמד למגמת המחול

 
 

בנות – בגד מחול בצבע שחור וגרביון ורוד או לבן, נעלי בלט.

בנים – טייץ שחור, חולצת טריקו לבנה, גרביים לבנות, נעלי בלט.

שיער אסוף, ללא תכשיטים

נדרש ידע קודם של שנתיים בבלט קלאסי.

אנו מאחלים לכם הצלחה.

חטיבה עליונה

מבדקי ההתאמה לתלמידי כיתות ט', לקראת שנת הלימודים תשפ"ב.

מבדקי ההתאמה יתקיימו בהתאם להנחיות משרד החינוך ומשרד הבריאות במתכונת מקוונת או במרחבי בית הספר, על כך תבוא הודעה בנפרד. אנא עקבו אחרינו ברשתות החברתיות.

על מועד הבחינה תפורסם הודעה בהמשך בהתאם להנחיות משרדי הבריאות והחינוך. אנא עקבו אחרינו ברשתות החברתיות.

עקב מגפת הקורונה יש להעביר לכתובת הדוא"ל של בית הספר ([email protected]il), צילומים/ סרטון של התלמיד/ה, המבקש להתקבל ללימודים באופן מקוון.

תמונות וסרטונים לדוגמה

יש לציין על גבי כל תמונה וקובץ את שם התלמיד/ה ותעודת הזהות שלו.

עקב מגפת הקורונה יש להעביר לכתובת דוא"ל רכזת המגמה למחול, צילומים/ סרטון של התלמיד/ה, המבקש להתקבל ללימודים באופן מקוון.
יש לציין על גבי כל תמונה וקובץ את שם התלמיד/ה ותעודת הזהות שלו. צילום/סרטון בהתאם לדוגמאות והדרישות המצולמות: 


1. תמונה – ישיבה בכף אל כף, זרועות אוחזות בהונות בכפיפת ובהטיית הגו 
2. תמונה – ישיבה שלמה, היי ריליס, ידיים משוכות אל הברכיים, מבט מן הצד ומבט אלכסוני 
3. תמונה – ישיבת פיסוק, מבט קדמי, מבט אלכסוני, עם נעלי בלט ובלי נעלי בלט 
4. תמונה – קלאסי, ארבסק 
5. תמונה – ישיבת שפגט רגל ימין קדימה, רגל שמאל קדימה 
6. תמונה – קלאסי, הרמת רגל הצידה ימין ושמאל 
7. סרטון – התלמיד/ה יעביר צילום תיעוד שיעור קלאסי באר ותרגילי אמצע: אדגיו, ואלס עם פירואט, קפיצות קטנות, קפיצות בינוניות. 
8. סרטון – קומבינציית מרחב במחול מודרני, בהתאם לטכניקה שלמד התלמיד/ה

ראיון אישי עם המועמד/ת

בנות – בגד מחול בצבע שחור וגרביון ורוד או לבן, נעלי בלט.

בנים – טייץ שחור, חולצת טריקו לבנה, גרביים לבנות, נעלי בלט.

שיער אסוף, ללא תכשיטים

נדרש ידע קודם בתחומים הנבדקים.

אנו מאחלים לכם הצלחה.

המגמה לתיאטרון

מגמת התיאטרון  בבית הספר השש שנתי "רעות לאומנויות" הינה מגמה ייחודית בעיר. מגמה המעניקה חוויה לימודית רחבת יריעה בעולם התיאטרון בכלל ובאומנויות הבמה בפרט. הלימודים במגמה מתקיימים בקבוצות קטנות, המאפשרים להעניק יחס אישי, חינוכי ואומנותי לכל תלמיד. בנוסף לתוכנית הלימודים הנדרשת מטעם ממשרד החינוך, במגמה מרחיבים את התכנים הנלמדים ומעשירים בידע ובשעות מעשה.

חטיבת ביניים

מבדקי ההתאמה מיועדים לתלמידי כיתות ו', לקראת שנת הלימודים תשפ"ב.

מבדקי ההתאמה יתקיימו בהתאם להנחיות משרד החינוך ומשרד הבריאות במתכונת מקוונת או במרחבי בית הספר, על כך תבוא הודעה בנפרד. אנא עקבו אחרינו ברשתות החברתיות.

על מועד הבחינה תפורסם הודעה בהמשך בהתאם להנחיות משרדי הבריאות והחינוך. אנא עקבו אחרינו ברשתות החברתיות.

שלב א' – תרגילי תיאטרון לפי הנחיות המורים. 

שלב ב' – התרגילים יתקיימו בקבוצה של מספר תלמידים יחד. הצגת מונולוג (הצגת יחיד) קצר כ- 2-3 דקות בע"פ לפי בחירת המועמד/ת. משך המבדק כ- 45 דקות. 

שלב ג' – ראיון אישי.

שלב ד' – כתיבת חיבור. על התלמיד/ה להביא כלי כתיבה. אנו מאחלים לכם הצלחה.

לטובת שלב ב' יש לבחור מונולוג מתוך מחזה או יצירה ספרותית (ספור, רומן) בלבד. (מונולוג מתוך כתיבה אישית או סדרה לא יתקבל). 

אנו מאחלים לכם הצלחה.

חטיבה עליונה

מבדקי ההתאמה לתלמידי כיתות ט', לקראת שנת הלימודים תשפ"ב.

מבדקי ההתאמה יתקיימו בהתאם להנחיות משרד החינוך ומשרד הבריאות במתכונת מקוונת או במרחבי בית הספר, על כך תבוא הודעה בנפרד. אנא עקבו אחרינו ברשתות החברתיות.

על מועד הבחינה תפורסם הודעה בהמשך בהתאם להנחיות משרדי הבריאות והחינוך. אנא עקבו אחרינו ברשתות החברתיות.

במידה והמבדקים מקוונים:

מועמדים מתבקשים לשלוח צילומים של המונולוגים וקטעים נוספים למייל: [email protected]

לאחר מכן יתקיים מפגש זום לראיונות אישיים.

שלב א': הצגת שני קטעי מונולגים, על פי בחירת התלמיד

שלב ב': ראיון אישי

שני קטעי משחק שונים באופיים (טרגי, קומי) ממחזה ידוע בלבד (יש לקרוא את המחזה מהם נלקחו המונולוגים, במלואם).

במידה והמועמד יודע: לשיר, לרקוד, או לנגן – יש להכין ולצלם קטע נוסף מאחד התחומים האלה.

מגמת אומנות פלסטית והמגמה הרב-תחומית

המגמה לאמנות רב תחומית היא חממה לפיתוח היצירתיות, באמצעות לימודי העשרה בסדנאות יצירה מגוונות. תוכנית הלימודים העשירה כוללת לימוד עיוני בצד התנסות מעשית חווייתית. הדגש בעבודת הסדנה הוא על פיתוח יכולות חשיבה ואמירה אישית. באמצעות: פיסול, ציור, רישום, צילום, איור, תוכנות גרפיות, אנימציה, הדפס יסודות השפה החזותית, יסודות העיצוב ותולדות האומנות. סגל המורים שלנו מורכב מאמנים פעילים בשדה האומנות המקומי והבינלאומי. דרכי העבודה שפותחו במגמה לאורך שנים הן ייחודיות.

אומנות פלסטית

חטיבת ביניים

מבדקי התאמה מיועדים לתלמידי כיתות ו', לקראת שנת הלימודים תשפ"ב.

מבדקי ההתאמה יתקיימו בהתאם להנחיות משרד החינוך ומשרד הבריאות במתכונת מקוונת או במרחבי בית הספר, על כך תבוא הודעה בנפרד. אנא עקבו אחרינו ברשתות החברתיות.

על מועד הבחינה תפורסם הודעה בהמשך בהתאם להנחיות משרדי הבריאות והחינוך. אנא עקבו אחרינו ברשתות החברתיות.

שלב א' – רישום טבע דומם (כ-75 דקות). נבקש מהתלמיד/ה להביא חפץ אישי לבחירתו (לא שביר) בגודל 20 ס"מ. 

שלב ב' – שיחה עם צוות המורים לאמנות. לשיחה זו על התלמיד/ה להביא: תיק עם מבחר מעבודותיו של התלמיד הכולל: רישומים, ציורים (כ-10 עבודות מינימום), צילומים, רצוי גם עבודת פיסול. אפשר לצרף ספר סקיצות. 

שלב ג' – ראיון אישי 

שלב ד' – כתיבת חיבור. על התלמיד/ה להביא כלי כתיבה. 

על התלמיד/ה להביא: חפץ אישי לבחירה (לא שביר) בגודל 20 ס"מ ותיק עם מבחר מעבודותיו של התלמיד הכולל: רישומים, ציורים (כ-10 עבודות מינימום), צילומים, רצוי גם עבודת פיסול. אפשר לצרף ספר סקיצות. 

אנו מאחלים לכם הצלחה.

חטיבה עליונה

מבדקי ההתאמה לתלמידי כיתות ט', לקראת שנת הלימודים תשפ"ב.

מבדקי ההתאמה יתקיימו בהתאם להנחיות משרד החינוך ומשרד הבריאות במתכונת מקוונת או במרחבי בית הספר, על כך תבוא הודעה בנפרד. אנא עקבו אחרינו ברשתות החברתיות.

על מועד הבחינה תפורסם הודעה בהמשך בהתאם להנחיות משרדי הבריאות והחינוך. אנא עקבו אחרינו ברשתות החברתיות.

תיק העבודות יישלח לכתובת: [email protected] (יש לרשום בכותרת המייל את שם המגמה ושם מלא של התלמיד)

קובץ וורד עם תקציר:

שם התלמיד

בית ספר ממנו מגיע

כמה שורות על עצמו.

כולל:

דרוג מ: 1-10 כמה חשוב ורוצה להגיע למגמה ולמה.

תחביבים

האם לומד בשיעורים פרטיים ציור ו/או רישום (אם כן, מה שם המורה)

בנוסף לקובץ זה יש לצרף קישור לספריה משותפת הכוללת:

10 – 30  (ויותר) צילומי עבודות בציור, ברישום, בצילום, בתוכנות גרפיות.

כלול ורצוי שיהיו ביניהם צילומים מספרי סקיצות וציורים, שצוירו להנאה במחברות ודפים.

הכול ללא סלקציה. (עבודות בכל תחום רלוונטיות כולל בתפירה סריגה ועיצוב).

מבחן הכניסה יערך בזום.

הוא יכלול ראיון אישי ותרגיל מעשי ברישום.

יש להכין לבחינה בזום עפרונות HB או 2B, בחוזק של 6B או 8B, מחק, נייר מבלוק ציור פשוט בגודל רבע גיליון, רצוי גם משטח קשה להניח עליו את הנייר.

פרטים נוספים בעניין התארגנות למבדק יישלחו בהמשך.

המידע יפורסם בזמן הקרוב, עקבו אחרינו ברשתות החברתיות.

אנו ממליצים להצטרף כחברים ולעקוב אחר העמודים הרשמיים של בית הספר ברשתות החברתיות, ולהיות שותפים לעולם היצירה העשיר של בית ספרנו.

המגמה לעיצוב חזותי

במגמה לעיצוב מדיה חזותית, אנו לומדים עיצוב לכל הפלטפורמות השונות שהן חלק מחיינו היום. החל מהמדיה המודפסת, הדיגיטלית והרשתות החברתיות. בין היתר לומדים עיצוב גרפי ואיור, עיצוב אפליקציות ואתרים, עיצוב למדיה ואנימציה, עיצוב אריזה ותלת מימד. ועושים שיתופי פעולה עם גופים בתעשייה הציבורית והפרטית. במהלך הלימודים התלמידים לומדים לעבוד עם קונספטים מורכבים, ועם תרגום של ערכים מופשטים לנראות ועיצוב. על מגמות בשוק ועל היכולת להשפיע ולשנות בעולם בכלים עיצוביים.

חטיבה עליונה

מבדקי ההתאמה לתלמידי כיתות ט', לקראת שנת הלימודים תשפ"ב.

מבדקי ההתאמה יתקיימו בהתאם להנחיות משרד החינוך ומשרד הבריאות במתכונת מקוונת או במרחבי בית הספר, על כך תבוא הודעה בנפרד. אנא עקבו אחרינו ברשתות החברתיות.

על מועד הבחינה תפורסם הודעה בהמשך בהתאם להנחיות משרדי הבריאות והחינוך. אנא עקבו אחרינו ברשתות החברתיות.

תיק העבודות יישלח לכתובת: [email protected] (יש לרשום בכותרת המייל את שם המגמה ושם מלא של התלמיד)

  • בחינה מעשית שאינה דורשת ידע קודם, או הכנה.
  • ראיון אישי בו יוצגו גם תיק העבודות ועבודות הבית.

–  תיק עבודות המורכב מ 10 עבודות חזותיות, לפחות.

ניתן להראות ציורים / פסלים / עבודות תלת מימד / עבודות ממוחשבות / סרטונים, בכל טכניקה שתבחרו.

– עבודת בית המורכבת מ 10 עבודות לפחות, בנושא: "הכל או כלום".

העבודות צריכות כולן להתייחס לכותרת.

הן יכולות להיות קשורות אחת לשנייה או לא, בטכניקה אחת, או בטכניקות שונות.

המגמה לצילום, וידאו והדמיה דיגיטלית

מגמת הצילום הינה המגמה הוותיקה ביותר בארץ, המובילה והעדכנית בישראל. היא מיועדת לתלמידים מוכשרים וסקרנים, האוהבים להתבונן בחיים דרך עדשת המצלמה, ומעוניינים לשלב ביצירתם את מיטב הטכנולוגיה הדיגיטלית המתעדכנת תדיר.

חטיבה עליונה

מבדקי ההתאמה לתלמידי כיתות ט', לקראת שנת הלימודים תשפ"ב.

מבדקי ההתאמה יתקיימו בהתאם להנחיות משרד החינוך ומשרד הבריאות במתכונת מקוונת או במרחבי בית הספר, על כך תבוא הודעה בנפרד. אנא עקבו אחרינו ברשתות החברתיות.


על מועד הבחינה תפורסם הודעה בהמשך בהתאם להנחיות משרדי הבריאות והחינוך. אנא עקבו אחרינו ברשתות החברתיות.

תיק העבודות יישלח לכתובת: [email protected] (יש לרשום בכותרת המייל את שם המגמה ושם מלא של התלמיד)

על המועמד/ת ליצור סדרת תמונות בת 10 צילומים בנושא מה זה בית בשבילי? אותה יצר/ה
במיוחד לצורך הריאיון.
יש לשלוח את סדרת התמונות לכתובת המייל: [email protected]
בין 25.1.2021 ועד 1.3.2021
בנושא יש לכתוב: תרגיל בית לקראת ראיון- שם ושם משפחה + ת.ז + טלפון של אחד מההורים.
התמונות יהיו בקובץ JPG וכל התמונות יחד לא יעלו על 3 מגה
יש להוסיף הסבר מעמיק במילותיו של המועמד על מה בחר לצלם וכיצד הסדרה משקפת את
הרעיון באופן אישי.
למען הסר ספק, מהמועמד לא נדרש שום ידע מוקדם. 
תאריך התחלה להגשת העבודות האומנותיות: 25.1.2021
תאריך סיום לקבלת העבודות האומנותיות: 1.3.2021

תרגיל בית לקראת ראיון + ראיון אישי

מגמת הצילום בתוך מבנה בית הספר השש שנתי רעות לאמנויות, הינה מסגרת ממיינת. אליה נבחרים תלמידים אשר מביעים רצון ללמוד ולהשקיע זמן ומאמץ ניכר במסגרת אינטנסיבית ועשירה של לימודים. למען הסר ספק, מהמועמד לא נדרש שום ידע מוקדם.

המגמה לעיצוב אופנה

המגמה לעיצוב אופנה בתיכון רעות לאומנויות היא מהמובילות בארץ. תוכנית הלימודים היא בעלת תפיסת עולם רחבה, הבוחנת מגמות עיצוביות באמצעות ההתייחסות לאמנות, היסטוריה, חברה  וכלכלה. לימודי האופנה כוללים לימודים עיצוביים וטכניים, הבאים לידי ביטוי  באיורי אופנה , טרנדים עולמים, תחזיות אופנה, תולדות האומנות, אומנות שימושית, תפירה תדמיתנות ותוכנות מחשב PHOTOSHOP ו-ILUSTRIATOR. המגמה מיועדת לשוחרי האופנה המעוניינים לרכוש כלים ומיומנות בתחום, ולאפשר להם להפוך רעיונות מופשטים לפרטי לבוש בעלי ביטוי אישי.

חטיבה עליונה

מבדקי ההתאמה לתלמידי כיתות ט', לקראת שנת הלימודים תשפ"ב.

מבדקי ההתאמה יתקיימו בהתאם להנחיות משרד החינוך ומשרד הבריאות במתכונת מקוונת או במרחבי בית הספר, על כך תבוא הודעה בנפרד. אנא עקבו אחרינו ברשתות החברתיות.

על מועד הבחינה תפורסם הודעה בהמשך בהתאם להנחיות משרדי הבריאות והחינוך. אנא עקבו אחרינו ברשתות החברתיות.

תיק העבודות יישלח לכתובת: [email protected] (יש לרשום בכותרת המייל את שם המגמה ושם מלא של התלמיד)

 

שלב א – תרגיל בית: עיצוב קולקציה ל 4 דמויות בהשראת משפט.

התרגיל ישלח לנרשמים שבוע לפני ראיון הקבלה.

שלב ב – ראיון קבלה אישי בזום עם רכז המגמה. יש להציג את תרגיל הבית ותיק עבודות (ציורים , איורים, צילומים, יצירות אישיות וכל דבר שמראה על עשייה יצירתית).                                                                                                                                                                                                                                                                                                     

תשוקה לעיצוב, אסתטיקה , עבודה עם חומר, סקרנות ויצירתיות (אין צורך בידע מקדים בתפירה ואיור) 

תיק עבודות בכל תחום שמייצג את המועמד, תרגיל בית וראיון קבלה.

אנו ממליצים להצטרף כחברים ולעקוב אחר העמודים הרשמיים של בית הספר ברשתות החברתיות, ולהיות שותפים לעולם היצירה העשיר של בית ספרנו.

כניסה למערכת