הרשמה לחטיבה העליונה
'רעות לאומנויות'

נשארים מעודכנים בחטיבה העליונה

על מנת לקבל עדכונים שוטפים בנושאי רישום

ושאר פעילויות החטיבה העליונה

מלאו את הפרטים בטופס המקוון.

אנו ממליצים להצטרף כחברים, לעקוב אחר העמודים

הרשמיים של בית הספר ברשתות החברתיות,

ולהיות שותפים לעולם היצירה העשיר של בית ספרנו.

תהליך הרישום לחטיבה העליונה

רישום לתלמידי ט' חטיבת הביניים "רעות לאומנויות"

בוגרי חטיבת 'רעות לאומנויות' המעוניינים להמשיך את לימודיהם בחטיבה העליונה. 

  • יש לוודא את כי כתובת הדואר האלקטרוני בבית הספר מעודכנת.
  • לכתובת דואר אלקטרוני זו נשלח קישור עם טופס הרשמה מקוון.
  • מלאו את הטופס ההרשמה.
  • בהמשך למילוי טופס ההרשמה תוזמנו למבדקי התאמה למגמה.

בהצלחה!

רישום לתלמידי ט' בתי ספר אחרים

בוגרי חטיבות הביניים שאינם בוגרי 'רעות לאומנויות'.

יש לשלוח את הפרטים הבאים:

  • תעודת סיום מחצית א' – כיתה ט'.
  • תעודת סיום שנה – כיתה ח'.
  • מכתב בקשה, המפרט את המגמה אליה מעוניינים להתקבל, ואת הפרטים הבאים:
    • כתובות דוא"ל (מועמד והורים)
    • עיר מגורים
    • טלפון נייד (מועמד והורים).
  • במידה ומעוניינים להיבחן ל-2 מגמות, יש לציין במכתב הבקשה עדיפות ראשונה ושנייה.

יש לשלוח את המידע באחת משתי האפשרויות הבאות:

מועמדים שימצאו מתאימים, יוזמנו למבדקי התאמה למגמה.

בהתאם לרוח התקופה, מבדקי ההתאמה ייערכו באופן מקוון, על פי דרישות המופיעות באתרי המגמות השונות.

נשמח לעמוד לרשותכם בכל דבר ועניין.

לפרטים נוספים יש לפנות לטלפון: 04-8381253 שלוחה 0

או לדוא"ל: [email protected] 

אומנות רב תחומית

מוזיקה

מחול

עיצוב אופנה

עיצוב חזותי

צילום, וידאו והדמיה דיגיטלית

תיאטרון

כניסה למערכת

מגמת אומנות רב תחומית

"אין באומנות עתיד ועבר. אומנות שאיננה מבטאת את ההווה לעולם לא תתקיים."

פבלו פיקאסו

על מגמת אומנות רב תחומית

המגמה לאומנות רב תחומית היא חממה לפיתוח היצירתיות, באמצעות לימודי העשרה בסדנאות יצירה מגוונות.

תכנית הלימודים העשירה כוללת לימוד עיוני בצד התנסות מעשית חווייתית.

הדגש בעבודת הסדנה הוא על פיתוח יכולות חשיבה ואמירה אישית

באמצעות: פיסול, ציור, רישום, צילום, איור, תוכנות גרפיות, אנימציה, הדפס,

יסודות השפה החזותית, יסודות העיצוב ותולדות האומנות.

סגל המורים שלנו מורכב מאומנים פעילים בשדה האומנות המקומי והבינלאומי.

דרכי העבודה שפותחו במגמה לאורך שנים הן ייחודיות ברמתן ובדרכן.

אין מגמה בסטנדרטים האלה בארץ ובאזור בפרט.

למבדקי ההתאמה שני שלבים:
א. שליחת תעודות ומילוי הנחיות מזכירות בית הספר
ב. מבדק התאמה למגמה

תלמידי כיתות ט'.

בהצלחה!

מבדקי ההתאמה יתקיימו בהתאם להנחיות משרד החינוך ומשרד הבריאות במתכונת מקוונת או במרחבי בית הספר, על כך תבוא הודעה בנפרד. אנא עקבו אחרינו ברשתות החברתיות.

על מועד הבחינה תפורסם הודעה בהמשך בהתאם להנחיות משרדי הבריאות והחינוך. אנא עקבו אחרינו ברשתות החברתיות.

תיק העבודות יישלח לכתובת: [email protected] (יש לרשום בכותרת המייל את שם המגמה ושם מלא של התלמיד)

קובץ וורד עם תקציר:

שם התלמיד

בית ספר ממנו מגיע

כמה שורות על עצמו.

כולל:

דרוג מ: 1-10 כמה חשוב ורוצה להגיע למגמה ולמה.

תחביבים

האם לומד בשיעורים פרטיים ציור ו/או רישום (אם כן, מה שם המורה)

בנוסף לקובץ זה יש לצרף קישור לספריה משותפת הכוללת:

10 – 30  (ויותר) צילומי עבודות בציור, ברישום, בצילום, בתוכנות גרפיות.

כלול ורצוי שיהיו ביניהם צילומים מספרי סקיצות וציורים, שצוירו להנאה במחברות ודפים.

הכול ללא סלקציה. (עבודות בכל תחום רלוונטיות כולל בתפירה סריגה ועיצוב).

למבדקי ההתאמה שני שלבים:

א. שליחת תעודות ומילוי הנחיות מזכירות בית הספר

ב. מבדק התאמה למגמה

מבחן הכניסה יערך בזום.

הוא יכלול ראיון אישי ותרגיל מעשי ברישום.

יש להכין לבחינה בזום עפרונות HB או 2B, בחוזק של 6B או 8B, מחק, נייר מבלוק ציור פשוט בגודל רבע גיליון, רצוי גם משטח קשה להניח עליו את הנייר.

פרטים נוספים בעניין התארגנות למבדק יישלחו בהמשך.

ראיון אישי עם המועמד/ת.

 

מי אנחנו?

בואו לשמוע מאלה שיודעים

פעילות המגמה

תהליכי היצירה מושתתים על תהליכי המחקר להבשלה, הבאה לידי ביטוי בבחינות בגרות באומנות ובעיצוב.
בסיום לימודיו מציג כל תלמיד שני פרויקטים: באומנות ובעיצוב. סה"כ 10 יחידות לימוד.
דרכי העבודה שלנו שפותחו במגמה לאורך שנים, הן ייחודיות ברמתן ובדרכן.
רבים מבוגרינו ממשיכים ללמוד באקדמיות בארץ ובחו"ל, והופכים לאומנים פעילים, מעצבים, צלמים ואדריכלים
מצליחים.

ראיון עם רכזת המגמה

סליחה על השאלה

צוות מורי המגמה:

נורית רימון

אמנית – רשמת וציירת

רישום וציור

 

רוני גור

מורה מוסמכת בכירה

תולדות האומנות.

מירית כהן כספי – רכזת המגמה

אמנית רב תחומית, פיסול, הדפס

ותוכנות גרפיות,

מנחת פרויקטי גמר ועיצוב 5 יחידות

בכיתות י"א י"ב

דרור אוסלנדר

ציור, רישום, יסודות העיצוב ומנחה פרויקטי גמר באומנות ועיצוב.

מגמת מוזיקה

"המוזיקה היא כלי ביטוי לרגש."
לודוויג ואן בטהובן

על המגמה...

המגמה השש-שנתית למוזיקה הינה מהגדולות והמובילות בארץ.

בין בוגריה נמנים דורות רבים של מוזיקאים, מבצעים ויוצרים הפועלים כיום בארץ ובעולם.

צוות ההוראה במגמה כולל מוזיקאים ופדגוגים מובילים, אשר באהבתם למוזיקה סוחפים את התלמידים

מתחילת הדרך, בהגיעם לחטיבת הביניים ועד לרמות הגבוהות ביותר בתיכון.

התוכנית השש שנתית כוללת לימודים מגוונים ומרתקים המביאים בסופו של המסלול לבגרות ייחודית המורכבת

ממקצועות ליבה כגון: פיתוח שמיעה, הרמוניה, תאוריה ותולדות המוזיקה.

לאורך מסלול הלימודים במגמת המוזיקה התלמידים זוכים לניסיון מעשי עשיר:

נגינה בתזמורות, שירה במקהלה, נגינה בהרכבים קאמריים מסגנונות רבים, כיתות אומן וסדנאות עם טובי

המלחינים והמוזיקאים מהארץ ומהעולם. מידי שנה התלמידים מאזינים לתוכנית קונצרטים בה הם נחשפים למיטב

התזמורות בארץ, אופרות, מוזיקה קאמרית ועוד.

כמו כן, מגמת המוזיקה מאפשרת לתלמידים מסלול ייחודי ומוביל בארץ לבגרות בקומפוזיציה.

 

למבדקי ההתאמה שני שלבים:
א. שליחת תעודות ומילוי הנחיות מזכירות בית הספר
ב. מבדק התאמה למגמה

תלמידי כיתות ט'.

בהצלחה!

מבדקי ההתאמה יתקיימו בהתאם להנחיות משרד החינוך ומשרד הבריאות במתכונת מקוונת או במרחבי בית הספר, על כך תבוא הודעה בנפרד. אנא עקבו אחרינו ברשתות החברתיות.

על מועד הבחינה תפורסם הודעה בהמשך בהתאם להנחיות משרדי הבריאות והחינוך. אנא עקבו אחרינו ברשתות החברתיות.

תיק העבודות יישלח לכתובת: [email protected] (יש לרשום בכותרת המייל את שם המגמה ושם מלא של התלמיד)

הבחינה המקצועית מורכבת מ2 שלבים.

הבחינה המקצועית תתקיים לאחר שליחת התעודות ומילוי הנחיות מזכירות בית הספר.

שלב 1 – מבדק בביצוע

שלב 2 – בדיקת יכולות שמיעה וקצב

שלב1 –

יש להעביר 2 סרטונים שבהם מבוצעות 2 יצירות בעלות אופי שונה.

הסרטונים צריכים להיות מצולמים ללא קיטועים/עריכה.

בסרטונים יש לראות את הנבחן בלבד והצילום צריך להיות סטטי ללא תנועה ולאפשר לראות את המבצע  בפריים מלא ( לא רק ידיים/ראש וכו).

הסרטון חייב להיות מצולם לא יותר משבוע לפני מועד ההגשה.

במידה ויש מלווה, יש להקפיד לראות את המלווה גם בפריים מלא.

שם הקובץ צריך להיות – שם הנבחן, כלי הנגינה, ת.ז. , שם הקטע המבוצע.

את הקבצים יש להעביר למייל  [email protected]

בתוך המייל יש לפרט:

  • שם ושם משפחה
  • מס ת.ז.
  • כלי הנגינה
  • מס שנות הלימוד
  • פרטי היצירות המבוצעות ( שמות היצירות / מלחינים )
  • שם המלווה ( במידה ויש )
  • מועד מדויק של צילום הסרטון
  • כתובת מייל לעדכון תוצאות שלב 1 ומועד שלב 2 .
  • מס טלפון ליצירת קשר :
  • שמות ההורים:
  • מס טלפון הורים :

המתאימים יזומנו למבדק אישי לשלב 2.

  • יש להקפיד על רישום כל הפרטים לעיל בצורה מדויקת.
  • אי רישום הפרטים או הקפדה על הדרישות לעיל יפסול את הבחינה.
  • לאחר שליחת המייל תקבלו אישור שהמבדק התקבל. במידה ולא יגיע אליכם אישור כזה יש ליצור קשר עם מזכירות בית הספר.

על התלמיד/ה להביא למבדק את כלי הנגינה האישי שלו. כלים כגון פסנתר, צ'מבלו, נבל וכלי הקשה (מערכת תופים, קסילופון, טימפני) יעמדו לרשות הנבחנים בבית הספר – נגני כלי ההקשה והתופים מחויבים להביא עימם מקלות אישיים למבדק. 

תלמידים הנבחנים בכלים מלודיים (כלי מיתר, כלי נשיפה) ותלמידים הנבחנים בשירה מתבקשים להגיע עם מלווה בפסנתר. 

במידה והבחינה נערכת באופן מקוון יש לדאוג שכלי הנגינה עליהם יבוצע המבדק יהיו תקינים ומכוונים כראוי.

אנו מאחלים לכולם בהצלחה

מי אנחנו?

בואו לשמוע מאלה שיודעים

במסגרת הדרכת התלמידים לנגינה בהרכבים, זוכים נגני התזמורת של בית הספר לחזרות והדרכת סקציות עם הנגנים

המובילים מתזמורת סימפונית חיפה. כמו כן, כחלק מהניסיון שאנו מבקשים לתת לתלמידים, גופי הביצוע של המגמה

משולבים ומנגנים עם התזמורת הסימפונית חיפה בתוך סדרות הקונצרטים המקצועיים.

תלמידי המגמה פעילים במגוון מסגרות מקצועיות, תזמורות והרכבים מחוץ לכותלי בית הספר, בהם:

התזמורת הסימפונית חיפה, מקהלת בת שיר, התזמורת הפילהרמונית הצעירה, תזמורת הנוער הלאומית, מנגנים כסולנים 

עם תזמורות, מופיעים בהרכבים קאמריים ועוד.

בסיום הלימודים, זוכים רבים מבוגרינו במעמד מוזיקאי מצטיין, משתלבים באקדמיות הגבוהות – ובהמשך אנו גאים 

לראותם מובילים בתוך המסגרות המוזיקליות המקצועיות ביותר בארץ ובחו״ל.

 

סליחה על השאלה

נגן וידאו

ראיון עם רכזי המגמה

צוות מורי המגמה:

דודי סופר – רכז המגמה השש שנתית

הוראת ניצוח, קומפוזיציה,

הרכבים קאמריים, תזמורת סימפונית, מנצח

תזמורת סימפונית

 

 אירנה גלפנד – רכזת המגמה

פיתוח שמיעה, הרמוניה

 

אמיר ברנהרד

תולדות המוזיקה, פיתוח שמיעה,

הרכבים קאמריים, מנצח מקהלה

 

 

ד"ר אופיר אילזצקי

תולדות המוזיקה

 

ד"ר תומר הישג

פיתוח שמיעה

 

ד"ר מיכאל שנהב

הרמוניה, קומפוזיציה ואילתור

 

אלינור זון

סדנה ווקאלית

 

ד"ר זהר שרון

הרמוניה, קומפוזיציה ואילתור

 

ד"ר דן כהן

הרכבי גאז, ביג בנד

 

דניאל קרוגלוב

פיתוח שמיעה, ליווי סדנה ווקאלית

 

ולריה ברוסקין

הרכבים קאמריים

 

מרים רפפורט

הרכבים קאמריים

 

מגמת מחול

״הריקוד הוא האפיק לשפע המשתפך ממנו, זה רוקד מאליו מתוכו״

דבורה ברטונוב

על המגמה...

מגמת המחול הינה מהמגמות הוותיקות והמובילות בארץ והמקצועית והמשובחת באזור הצפון.

המגמה למחול מטפחת תלמידים בעלי עניין ופוטנציאל במחול ומכשירה את תלמידיה

לגישה מקצועית בתחום אומנות המחול.

בעזרת תוכנית הלימודים הייחודית והמגוונת וצוות מורים מקצועי ומיומן, מתנסים התלמידים

בסגנונות המחול השונים ובטכניקות המחול השונות.

חטיבת המחול הינה מסגרת סלקטיבית, אליה נבחרים תלמידים בעלי פוטנציאל גבוה בתחום המחול ובעלי מוטיבציה גבוהה להשתלב בתחום.

צוות מורים מקצועי הכולל את הבכירים ביותר בתחומם בארץ, עמל על טיפוח כל תלמיד ותלמידה, הבנת

אישיותו, למידת יכולותיו ושאיפותיו. מטרתנו, לסייע לו במימוש עצמו כאדם וכאמן ולראות בצמיחתו

האישית והמקצועית, במסגרת בית הספר ומחוצה לו.

צילום: ענת מירב

למבדקי ההתאמה שני שלבים:
א. 
שליחת תעודות ומילוי הנחיות מזכירות בית הספר
ב.
מבדק התאמה למגמה

תלמידי כיתות ט'.

בהצלחה!

מבדקי ההתאמה יתקיימו בהתאם להנחיות משרד החינוך ומשרד הבריאות במתכונת מקוונת או במרחבי בית הספר, על כך תבוא הודעה בנפרד. אנא עקבו אחרינו ברשתות החברתיות.

יום ראשון, ח' בניסן, תשע"א, 21/03/2021 15:00-09:00 

בנות – בגד מחול בצבע שחור וגרביון ורוד או לבן, נעלי בלט.

בנים – טייץ שחור, חולצת טריקו לבנה, גרביים לבנות, נעלי בלט.

שיער אסוף, ללא תכשיטים

נדרש ידע קודם בתחומים הנבדקים.

אנו מאחלים לכם הצלחה.

עקב מגפת הקורונה יש להעביר לכתובת הדוא"ל של בית הספר ([email protected]il), צילומים/ סרטון של התלמיד/ה, המבקש להתקבל ללימודים באופן מקוון. יש לציין על גבי כל תמונה וקובץ את שם התלמיד/ה ותעודת הזהות שלו. צילום/סרטון בהתאם לדוגמאות והדרישות המצולמות:

1. תמונה – ישיבה בכף אל כף, זרועות אוחזות בהונות בכפיפת ובהטיית הגו
2. תמונה – ישיבה שלמה, היי ריליס, ידיים משוכות אל הברכיים, מבט מן הצד ומבט אלכסוני
3. תמונה – ישיבת פיסוק, מבט קדמי, מבט אלכסוני, עם נעלי בלט ובלי נעלי בלט
4. תמונה – קלאסי, ארבסק
5. תמונה – ישיבת שפגט רגל ימין קדימה, רגל שמאל קדימה
6. תמונה – קלאסי, הרמת רגל הצידה ימין ושמאל
7. סרטון – התלמיד/ה יעביר צילום תיעוד שיעור קלאסי באר ותרגילי אמצע: אדגיו, ואלס עם פירואט, קפיצות קטנות, קפיצות בינוניות.
8. סרטון – קומבינציית מרחב במחול מודרני, בהתאם לטכניקה שלמד התלמיד/ה

מי אנחנו?

בואו לשמוע מאלה שיודעים

פעילות המגמה

תכנית הלימודים מושתתת על פיתוח מיומנויות מקצועיות בתחומי המחול המרכזיים: בלט קלאסי, מחול מודרני וכוריאוגרפיה, במקביל להרחבת אופקיו של התלמיד בהיבטים עיוניים כגון מוסיקה, תולדות המחול, קינסיולוגיה ופיזיולוגיה של גוף האדם.

במהלך לימודיהם, נהנים תלמידי המגמה למחול מצפיה במופעי מחול, כיתות אמן עם רקדנים מובילים מלהקות מחול ישראליות ובינלאומיות. הופעות המגמה "רעות במחול" על במה מקצועית – חוויית גיבוש ויצירה לכלל התלמידים והמורים ומוצגות לפני קהל נרחב ומגוון.

סליחה על השאלה

נגן וידאו

ראיון עם רכזת המגמה

צוות מורי המגמה:

רחלי שפירא

רכזת המגמה, מחול מודרני

 

גאינה שקריאן-אוברמקו 

בלט קלאסי, רפרטואר קלאסי

 

פיודור אוברמקו

בלט קלאסי, רפרטואר קלאסי

מילכה בר מאיר לאון

קומפוזיציה וכוריאוגרפיה

ליאת טופז

תולדות המחול ויישומי האנטומיה

במחול

היידי ליפמן -יוסף

תולדות המוסיקה למחול

מלווים בפסנתר:

אניה קוזנביץ

אנג'לה צ'יגצ'קו

רימה בלם

מיכאל גולדשטיין

צילום: ענת מירב

המגמה לעיצוב אופנה

"אופנה היא לא רק משהו שקיים בשמלות אופנה.

היא בשמיים, ברחוב, אופנה קשורה לרעיונות דרך חיים

של מה שקורה."

 

קוקו שאנל

על המגמה...

המגמה לעיצוב אופנה בתיכון "רעות לאומנויות" היא מהמובילות בארץ.

תוכנית הלימודים היא בעלת תפיסת עולם רחבה, הבוחנת מגמות עיצוביות

באמצעות ההתייחסות לאמנות, היסטוריה, חברה וכלכלה.

לימודי האופנה כוללים לימודים עיצוביים טכניים, הבאים לידי ביטוי באיורי אופנה, טרנדים עולמיים,

תחזיות אופנה, תולדות האומנות, אומנות שימושית, פוטושופ/אילוסטרייטור,

תפירה, תדמיתנות ותוכנות מחשב.

המגמה מיועדת לשוחרי אופנה המעוניינים לרכוש כלים ומיומנות בתחום,

ולאפשר להם להפוך רעיונות מופשטים לפרטי לבוש בעלי ביטוי אישי.

סגל המורים כולל מעצבים ואנשי מקצוע המאמינים כי אופנה היא שפה בין לאומית, רב תרבותית,

המחברת בין מגוון קהלים מצד אחד ומצביעה על ייחודו של הפרט מצד שני.

למבדקי ההתאמה שני שלבים:
א. שליחת תעודות ומילוי הנחיות מזכירות בית הספר
ב. מבדק התאמה למגמה

מבדקי התאמה לתלמידי כיתות ט' לקראת שנת הלימודים תשפ"ב.
תלמידים בעלי תשוקה לעיצוב, אסתטיקה, עבודה עם חומר, סקרנות ויצירתיות.
אין צורך בידע מקדים בתפירה ואיור.

מבדקי ההתאמה יתקיימו בהתאם להנחיות משרד החינוך ומשרד הבריאות במתכונת מקוונת.
אנא, עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

על מועד הבחינה תפורסם הודעה בהמשך, בהתאם להנחיות משרדי הבריאות והחינוך.
אנא, עקבו אחרינו ברשתות החברתיות.

שלב א – תרגיל בית: עיצוב קולקציה ל 4 דמויות בהשראת משפט. התרגיל יישלח לנרשמים שבוע לפני ראיון הקבלה.                              

שלב ב – ראיון קבלה אישי בזום עם רכז המגמה. יש להציג את תרגיל הבית ותיק עבודות (ציורים , איורים, צילומים, יצירות אישיות וכל דבר שמראה על עשייה יצירתית).                                                                                                                                                    

המועמדים מתבקשים לשלוח את תיק העבודות לכתובת: [email protected] 

יש לרשום בכותרת המייל את שם המגמה ושם מלא של התלמיד/ה.

לאחר מכן, יתקיים מפגש זום לבחינה המעשית ולראיונות אישיים.

תיק עבודות בכל תחום שמייצג את המועמד/ת, תרגיל בית וראיון קבלה.

מי אנחנו?

בואו לשמוע מאלה שיודעים

פעילות המגמה

תוכנית הלימודים מקנה חשיבות לשיתוף פעולה עם התעשייה הישראלית ועם המגמות הנוספות בתיכון. 

התלמידים לומדים לעבוד עם יוצרים מתחום הצילום, הגרפיקה והמחול, כמו בעולם המקצועי.

תוכנית הלימודים מנסה לדמות תהליכים מקצועיים של עבודה מול לקוח, לוחות זמנים, תיאום ציפיות, פרזנטציות ועוד.

אנו מפתחים חשיבה מקורית, ביקורתית ובעלת רגישות אסתטית בכל שלב.

התלמידים רוכשים מיומנות טכנית גבוהה בגזרה ומבנה הבגד על כל מרכיביו,

תרגום של דו ממד לתלת ממד, יציאה מהפרט אל הכלל ולהיפך,

תוך שימת דגש על עיצוב מערכות לבוש עדכניות ויצירתיות, קולקציות שלמות ומערכות לבוש בודדות.

אנו מטפחים חשיבה מקורית, ביקורתית ובעלת רגישות אסתטית בכל שלב.

פרויקט הסיום של בוגרי המגמה כולל תצוגות אופנה מקצועיות רבות משתתפים,

בה מציגים כל תלמידי המגמה את הדגמים שעיצבו במהלך השנה.

ע

סליחה על השאלה

נגן וידאו

ראיון עם רכז המגמה

צוות מורי המגמה

עידו רקנטי – רכז המגמה

אומנות שימושית, הגשה לבגרות, שיתופי פעולה ופרויקטים

 

ד"ר דליה בר אור

איור ותוכנות עיצוב, פוטושופ ואילוסטרייטור

 

אווה ביבר

תפירה ותדמיתנות

נעה גרינבוים
תפירה, תדמיתנות וטקסטיל

רוני גור
תולדות העיצוב והאומנות

ליאת ברכה
תולדות העיצוב

סמלים-בלי-רקע-עיצוב-חזותי

המגמה לעיצוב חזותי

"עיצוב אינו רק איך משהו נראה ומרגיש. עיצוב הוא איך דברים פועלים."

סטיב ג'ובס

על המגמה...

במגמה לעיצוב מדיה חזותית, אנו לומדים עיצוב לכל הפלטפורמות השונות שהן חלק מחיינו היום.

החל מהמדיה המודפסת, הדיגיטלית והרשתות החברתיות. בין היתר לומדים עיצוב גרפי ואיור,

עיצוב אפליקציות ואתרים, עיצוב למדיה ואנימציה, עיצוב אריזה ותלת מימד.

 במהלך הלימודים התלמידים לומדים לעבוד עם קונספטים מורכבים,

ועם תרגום של ערכים מופשטים לנראות ועיצוב,

על מגמות בשוק ועל היכולת להשפיע ולשנות בעולם באמצעות כלים עיצוביים.

המגמה מתאימה לשוחרי עיצוב צעירים ומוכשרים, המעוניינים לפתח קריירה מקצועית כמעצבים.

למבדקי ההתאמה שני שלבים:
א. שליחת תעודות ומילוי הנחיות מזכירות בית הספר
ב. מבדק התאמה למגמה

תלמידי כיתות ט'.

בהצלחה!

מבדקי ההתאמה יתקיימו בהתאם להנחיות משרד החינוך ומשרד הבריאות במתכונת מקוונת.
אנא, עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

על מועד הבחינה תפורסם הודעה בהמשך, בהתאם להנחיות משרדי הבריאות והחינוך.
אנא, עקבו אחרינו ברשתות החברתיות.

  • בחינה מעשית שאינה דורשת ידע קודם, או הכנה.
  • ראיון אישי בו יוצגו גם תיק העבודות וגם עבודות הבית.

 

המועמדים מתבקשים לשלוח את תיק העבודות לכתובת: [email protected]  

יש לרשום בכותרת המייל את שם המגמה ושם מלא של התלמיד/ה.

לאחר מכן, יתקיים מפגש זום לבחינה המעשית ולראיונות אישיים.

דרישות הבחינה

  • תיק עבודות המורכב מ 10 עבודות חזותיות, לפחות. 

ניתן להראות ציורים / פסלים / עבודות תלת מימד / עבודות ממוחשבות / סרטונים, בכל טכניקה שתבחרו.

  • עבודת בית המורכבת מ 10 עבודות לפחות, בנושא: "הכל או כלום". 

העבודות צריכות כולן להתייחס לכותרת. הן יכולות להיות קשורות אחת לשנייה או לא, בטכניקה אחת, או בטכניקות שונות.

מי אנחנו?

בואו לשמוע מאלה שיודעים

פעילות המגמה

במגמה מתקיימים שיתופי פעולה עם גופים בתעשייה הציבורית והפרטית, מסיירים במוזיאונים,

בתערוכות רחוב, ובחברות העיצוב והמיתוג המובילות בשוק, ומארחים סדנאות אומן ייחודיות.

הלימודים נערכים בסדנאות ממוחשבות חדישות וכן בסטודיאות לעבודה ידנית ויצירה.

הסגל המקצועי שלנו מורכב מאומנים ומעצבים מקצועיים בעלי גישה חינוכית תומכת, המעודדים את היכולת

האומנותית, הכישרון, היצירה והדמיון של התלמידים, ושומרים על קשר חם עם בוגרי המגמה המשתלבים

ומובילים בתפקידים בצבא, בלימודים גבוהים ובעבודות שונות בתעשייה.

סליחה על השאלה

נגן וידאו

ראיון עם רכזת המגמה

צוות מורי המגמה:

ענבל בורד – רכזת המגמה 

עיצוב גרפי, איור ואנימציה

 

דליה זוהר

עיצוב תלת ממדי, עיצוב מוצר ועיצוב אריזות

ד"ר דליה בר אור

רישום, איור ותוכנות עיצוב

רוני גור

תולדות העיצוב

ליאת ברכה
תולדות העיצוב

דרור אוסלנדר
יסודות העיצוב

המגמה לצילום, וידאו והדמיה דיגיטלית

"צילומים הם ביטוי לאדם שיצר אותם."

דיוויד אולריך

על המגמה

המגמה לצילום, וידיאו והדמיה דיגיטלית הינה המגמה הוותיקה ביותר בארץ, המובילה והעדכנית בישראל.

היא מיועדת לתלמידים מוכשרים וסקרנים, האוהבים להתבונן בחיים דרך עדשת המצלמה, ומעוניינים לשלב ביצירתם את

מיטב הטכנולוגיה הדיגיטלית המתעדכנת תדיר.

תוכנית הלימודים במגמה מבוססת על ההשקפה, שהצילום הינו כלי חינוכי ולימודי, המקשר בין האדם לעולם בו הוא חי.

התלמידים לומדים להתבונן בעולם מתוך ראיה ביקורתית בשני מובנים: פעם אחת מלשון לבקר (To Visit), ופעם שניה

מלשון בקרה (Examination).

על כן, היעד החשוב ביותר שהמגמה מכוונת אליו הוא, שהצילום יהווה כלי עבור התלמיד בו הוא יוכל לעשות שימוש לאורך

חייו, ובנתיבים אליהם יתפתח.

סגל המורים המסור והאוהב, מורכב כולו מבוגרי מוסדות להשכלה גבוהה בצילום, וכל אחד מהם פעיל בשדות הצילום

התעשייתיים והאומנותיים.

כידוע, מדיום הצילום מתפתח ללא הרף, ועל כן הלימודים במסלול כוללים צילום ועיבוד סטילס, צילום ועריכת וידאו וכן

הדמיה דיגיטלית. לרשות התלמידים עומדות מעבדת צילום

מסורתית, מעבדת מחשבים משוכללת, מדפסת מתקדמת ליצירת

הדפסות בסטנדרטים מוזיאליים, אולפנים וציוד לצילום סטודיו.

 

למבדקי ההתאמה שני שלבים:
א. שליחת תעודות ומילוי הנחיות מזכירות בית הספר
ב. מבדק התאמה למגמה

מגמת הצילום בתוך מבנה בית הספר השש שנתי "רעות לאומנויות", הינה מסגרת ממיינת. אליה נבחרים תלמידים אשר מביעים רצון ללמוד ולהשקיע זמן ומאמץ ניכר במסגרת אינטנסיבית ועשירה של לימודים
למען הסר ספק, מהמועמד לא נדרש שום ידע מוקדם

תלמידי כיתות ט'.

בהצלחה!

מבדקי ההתאמה יתקיימו בהתאם להנחיות משרד החינוך ומשרד הבריאות במתכונת מקוונת.
אנא, עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

על מועד הבחינה תפורסם הודעה בהמשך, בהתאם להנחיות משרדי הבריאות והחינוך.
אנא, עקבו אחרינו ברשתות החברתיות.

מבנה הבחינה:

  • תרגיל בית: על המועמד/ת להביא תרגיל בית.
    במידה והמועמדים מעוניינים הציג עבודות אחרות אותן יצרו הם מוזמנים לעשות זאת, ולהציגן בזמן הריאיון.
  • ראיון קבלה: הבחינה נעשית בפורמט של שיחה אישית דרכה ניתן לבדוק כי הלימודים במגמה מתאימים למועמד, וכי המועמד מתאים למסגרת הלימודים במגמה.

המועמדים מתבקשים לשלוח את תיק העבודות לכתובת: reut.h[email protected] 

יש לרשום בכותרת המייל את שם המגמה ושם מלא של התלמיד/ה.

לאחר מכן, יתקיים מפגש זום לבחינה המעשית ולראיונות אישיים.

על המועמד/ת ליצור סדרת תמונות בת 10 צילומים בנושא "מה זה בית בשבילי?", אותה יצר/ה במיוחד לצורך הריאיון.

בנושא יש לכתוב: תרגיל בית לקראת ראיוןשם ושם משפחה + ת.ז + טלפון של אחד מההורים.

התמונות יהיו בקובץ JPG וכל התמונות יחד לא יעלו על 3 מגה.

יש להוסיף הסבר מעמיק במילותיו של המועמד על מה בחר לצלם וכיצד הסדרה משקפת את הרעיון באופן אישי

פעילות המגמה

התלמידים נהנים ממגוון פעילויות מיוחדות, כגון: סיורים בתערוכות, מפגשים עם אומנים, שיתופי פעולה עם מגמות שונות בבית הספר ושיתופי פעולה עם גופים חיצוניים.

הלימודים משלבים כיתות אומן, עבודה בקבוצות ואירוע שיא של מיצגים אומנותיים בסיום כיתה י"ב.

יציאות צילום ברחבי חיפה, תערוכת סיום לפרויקטון בכיתה יא', תערוכת בוגרים בכיתה יב'.

בוגרים רבים של המגמה משרתים כצלמים בצה"ל (כולל יחידות קרביות שונות ומרתקות), ועם שחרורם הופכים לצלמים מובילים בתחומם.

מי אנחנו?

בואו לשמוע מאלה שיודעים

סליחה על השאלה

נגן וידאו

ראיון עם רכזי המגמה

צוות מורי המגמה:

יגאל פליקס

אופטיקה, סטודיו, המבע הצילומי,

וידאו, עריכת תמונות, צילום

תחומים וגישות, פרויקטון ופרויקט גמר

גילי חן

אופטיקה, סטודיו, המבע הצילומי,

וידאו, עריכת תמונות, צילום

תחומים וגישות, פרויקטון ופרויקט גמר

מור אלנקוה

אופטיקה, סטודיו, המבע הצילומי,

וידאו, עריכת תמונות, צילום

תחומים וגישות, פרויקטון ופרויקט גמר

מגמת תיאטרון

"אני רואה את התיאטרון כעסק רציני שמתפקידו לגרום לאדם להיות אנושי יותר, כלומר פחות בודד."

ארתור מילר

על המגמה...

מגמת התיאטרון בתיכון "רעות לאומנויות" הינה מגמה ייחודית.

המגמה מעניקה חוויה לימודית רחבת יריעה בעולם התיאטרון בכלל ובאומנויות הבמה בפרט.

הלימודים במגמה מתקיימים בקבוצות קטנות, ומאפשרים להעניק יחס אישי, חינוכי ואומנותי לכל תלמיד.

בנוסף לתוכנית הלימודים הנדרשת מטעם משרד החינוך, במגמה שלנו מרחיבים את התכנים,

ומעשירים בידע ובשעות מעשיות.

מגמת התיאטרון בחטיבה העליונה "רעות לאומנויות" הינה מסגרת ממיינת.

למגמה נבחרים תלמידים בעלי פוטנציאל גבוה בתחומי אומנויות הבמה:

משחק, שירה ותנועה, ובעלי מוטיבציה גבוהה להשתלם בתחום.

התלמידים שלנו בחרו ללמוד ולהשקיע זמן ומאמץ ניכר, באווירת לימודים אישית, חמה ומעשירה.

למבדקי ההתאמה שני שלבים:
א. 
שליחת תעודות ומילוי הנחיות מזכירות בית הספר
ב.
מבדק התאמה למגמה

תלמידי כיתות ט'.

בהצלחה!

מבדקי ההתאמה יתקיימו בהתאם להנחיות משרד החינוך ומשרד הבריאות במתכונת מקוונת.
אנא, עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

על מועד הבחינה תפורסם הודעה בהמשך, בהתאם להנחיות משרדי הבריאות והחינוך.
אנא, עקבו אחרינו ברשתות החברתיות.

  • שני קטעי מונולוגים, על פי בחירת התלמיד/ה
  • ראיון אישי

המועמדים מתבקשים לשלוח צילומים של המונולוגים וקטעים נוספים לכתובת [email protected] 

יש לרשום בכותרת המייל את שם המגמה ושם מלא של התלמיד/ה.

לאחר מכן, יתקיים מפגש זום לראיונות אישיים.

שני קטעי משחק שונים באופיים (טרגי, קומי) ממחזה ידוע בלבד.
יש לקרוא את המחזה מהם נלקחו המונולוגים, במלואם.

במידה והמועמד יודע: לשיר, לרקוד, או לנגןיש להכין ולצלם קטע נוסף מאחד התחומים האלה.

מי אנחנו?

בואו לשמוע מאלה שיודעים

פעילות המגמה

מגמת התיאטרון מיועדת לאוהבי הבמה, המעוניינים ללמוד איך ליצור נוכחות בימתית כובשת עם אמירה אישית נוקבת.

סגל המורים המסור שלנו מורכב מבוגרי בתי ספר למשחק מהטובים בארץ, שחקני תיאטרון, מחזאים, כותבים, יוצרים ובימאים,

המשלבים בהוראתם ידע עיוני נרחב לצד ניסיון משחק מקצועי ופועלים מתוך שליחות חינוכית

להכשיר את דור השחקנים הבא של ישראל, ולהביאו לקדמת הבמה.

תוכנית הלימודים מזמנת ידע עיוני בפרספקטיבה תרבותית רחבה לצד התנסות וחשיפה לעולם עשיר ומגוון של אומנויות הבמה מאנשי מקצוע מהשורה

הראשונה בארץ. הלימודים במגמה זו מהווים בסיס חיוני לידע המקצועי של השחקן וכוללים שיעורים בנושא:

שפת התיאטרון, תולדות התיאטרון, ניתוח מחזות, צפייה בהצגות, ניתוח דמות, יסודות הקומדיה, משחק, דיקציה,

תנועה, תיאטרון סיפור, אימפרוביזציה (אלתור) ויצירה אישית.

במהלך הלימודים, מועלים מופעים מקצועיים.

בחטיבה העליונה מתרחב ומעמיק בסיס הידע הנרכש בחטיבת הביניים,

והדגש מושם על פיתוח הכלי האומנותי של השחקן כאמן יוצר, תוך כדי למידה מעשית של מרכיבי התיאטרון השונים.

ע

סליחה על השאלה

נגן וידאו

ראיון עם רכזת המגמה

צוות מורי המגמה:

יהונדב פרלמן

סדנאות משחק, סדנת בימוי,

תולדות התיאטרון ומנחה הפקות גמר.

 

רובי קסיס

סדנאות משחק, יצירה אישית,

מנחה הפקות גמר

 

מילכה בר מאיר – לאון

תיאטרון תנועה והדרכת תנועה בהפקות גמר.

 

דניס שמע- רכזת המגמה

סדנאות משחק, יצירה אישית

ומנהלה הפקות גמר.

 

צחי גליק

סדנאות משחק, שפת התיאטרון

ומנחה הפקות גמר.

 

רון ונטורה

תולדות התיאטרון וטרגדיה שיקספירית

 

 

היידי ליפמן יוסף

שירה בתיאטרון, דיקציה והדרכת

דיקציה בהפקות הגמר

 

דליה זהר

עיצוב תפאורה והדרכה בעיצוב

תפאורה להפקות הגמר