במשך שבועיים התארחו תלמידי כיתת י"ב תיאטרון באשכול הפיס בחטיבת הביניים, לחזרות אחרונות ולמופעים של ארבע הפקות שיצרו כחלק מלימודיהם לבגרות בתיאטרון. ארבע ההצגות שיצרו התלמידים מלוות בעבודת חקר סביב שאלות שהעסיקו את התלמידים. כל עבודת היצירה – הבימוי, התלבושות, התפאורה, המוזיקה והתאורה – היא פרי עמלם של התלמידים בהדרכת צוות מורי המגמה.
זו השנה השנייה שבמסגרת הפקות הבגרות של מגמת תיאטרון, מתקיים שיתוף פעולה עם המגמה לעיצוב חזותי. תלמידי כיתה י"א עיצבו דימויים חזותיים, כרזה ותכנייה לכל אחד מארבע ההצגות בתהליך שבו קראו את המחזות וליוו את החזרות. רכז המגמה לעיצוב חזותי, יגאל באום הנחה את הפרוייקט שתוצריו הוצגו בתערוכה מרהיבה ומרתקת במבואת אולם האשכול.
את עיצוב וביצוע התפאורות ליוותה המורה דליה זוהר, ורכזת המגמות האמנותיות, היידי ליפמן יוסף הדריכה שפה ודיבור.
חונכי עיצוב תאורה: יוסי זוהר, אלי אשכנזי וחואן כהן.
צילומים: יעל גבריאלי
מחלת נעורים
מאת פרדיננד ברוקנר

האם סיום הנעורים וההתבגרות כרוכים בוויתור על אידאלים ותמימות? את השאלה הזו שאלו התלמידים שבחרו לבצע את המחזה האוסטרי משנת 1926, המספר על שישה סטודנטים העומדים לסיים את לימודיהם ברפואה המתחבטים בקונפליקטים סביב אהבה, מין ומוות.

יצרו והשתתפו: איתמר פרסר-בארי, מיקה ישראלי, אמנון גופר, שרון שפירר, אלמוג פדובה, איה בורוכוביץ' ונאיה כצנלסון.

מורה חונך: יגאל אבן-אור

אקווס
מאת פיטר שאפר
דרמה פסיכולוגית, ששואבת את השראתה ממקרה אמיתי אודות נער נורמטיבי בן 17 שניקר את עיניהם של שישה סוסים. המחזה עוקב אחר מהלך חקירה פסיכאטרי-בלשי באמצעותו חקרו התלמידים את השאלה האם האדם פועל על פי בחירותיו או מופעל על ידי תשוקותיו הכמוסות.
יצרו והשתתפו:

לירן מימראן, שיר שפק, עדי לוין, יובל שוורצר, נועם דניאלי, תואם גריפל ואור עיני

מורה חונך: צחי גליק
אליס בארץ הפלאות
מאת יוספה אבן שושן על פי ספרו של לואיס קרול
העיבוד שהעלו תלמידי המגמה לספר הידוע העמיד במרכז הבמה שאלות תודעתיות על תפישת מציאות כפי שמשתקפים מנקודת ראותם של חברי הקבוצה. הפרשנות הבימתית הפעילה את דמיונם של הצופים בשלל אמצעים שמנגנוניהם היו חשופים בפני הצופים כל העת, והתאפיינה בעבודה תנועתית עשירה ומרתקת.
יצרו והשתתפו:
ירדן מורנו, יעל ינקו, עמית דביר, לאה טור, ירדן ברוך, אביגיל ווסרמן פולק וגאיה שבתאי.
מורה חונך: יהונדב פרלמן
קספר
מאת פטר הנדקה
טקסט מופע מופשט שנכתב בעקבות סיפורו האמיתי של קספר האוזר, ילד בן 16 שנמצא משוטט ברחובות נירנברג ב-1828 וברשותו מכתב המספר כי היה כלוא ולא פגש אדם במשך כל חייו. סיפורו ותהליך לימוד השפה האוזר, שלא ידע לדבר כלל, היווה מקור השראה ליצירות רבות ביניהם המחזה של הנדקה ששימש את תלמידי המגמה לבחון את היחס שבין חרות וחינוך.
בהצגה השתתפו תלמידי מגמת המוזיקה, תמר ינקו מכיתה י"ב שניגנה בפסנתר והלל גוטסמן, מכיתה י"א, שניגן בכינור.
יצרו והשתתפו:
נטע ברזל, קרן שחר, גיא אלון, אליה לוין, רומי סגל, רוני אונגר ותום בן-משה
מורה חונך: ארי רמז